.Onze dieren zoeken de schaduw op

In verband met de hitte doen wij onze dieren eerder naar binnen om schaduw en rust te hebben. Wij zijn wel geopend maar het kan zijn dat u minder dieren kunt bewonderen/knuffelen. 

Onze dieren verzorgers zijn gewoon aanwezig om voor onze dieren te zorgen in deze hitte.

Wij doen er alles aan om onze dieren continue tevoorzien van water en verkoeling.

Ook voor onze bezoekers hebben wij hele mooie schaduw/ speelplekken verkoeling onder de bomen eventueel met een ijsje in deze hete tijden.

Bedankt voor uw begrip namens vrijwilligers en de dieren